حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۴ ب.ظ

عهد کردم عاشقانه

‌ ‌ عهد کردم عاشقانه سرنهم درپای عشق.

زندگی یعنی نشستن باتودر دنیای عشق


گفته ام این رابرایت بارها،ای عشق من

دوست دارم باتوباشم تاشب یلدای عشق


بازبی تاب است این دل،بیقراری میکند

بامن ازامروزیک دل باش تا فردای عشق


ماهی احساس من درتنگ دل جان میکند

موج برمیدارداز این حادثه،دریای عشق


عشق یعنی باتو بودن تاابد،دلدار من

نقش کردم ازتودرقاب دلم،سیمای عشق


آسمان آبی شعر مرا مهتاب باش

واژه هایم راستاره سازم ازرویای عشق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۲
عیسی علوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی