حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۲۸ ب.ظ

عهد شکستن کارِ من نیست

عهد شکستن کارِ من نیست !

از همان ابتدا گفته بودم 

گفته بودم پایِ دل دادگی ام می ایستم

پایِ دیر آمدنت

از همان ابتدا خواسته بودم اینچنینی عاشقی را

گفته بودم آسان نمی خواهم تو را 

می دانم ... می دانم ... می دانم...

اما !

تو بگو ؟

صبر بیش از این جایز است ؟

حالا دیگر وقتِ رسیدنِ آغوشت نیست ؟

تو که می دانی؛ خدا هم 

که من آغوشِ هیچکس را

برایِ خستگی هایم نخواسته ام

و حالا خواهانم

با صدایِ بلند هم می گویم

خواهانِ تو

دستانت

خواهانِ لبانت

که نامم را صدا می زند

و جانم گفتن هایِ پی در پیِ لبانِ من

که در تمامِ وجودم انعکاس می یابد

و من لبریز می شوم از 

بوی خوش داشتنت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۳
عیسی علوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی