حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۲ ب.ظ

روزها میگذرند!!!

روزها که میگذرند بیشتر پی میبرم که در اطرافم چه میگذرد

روزها که میگذرند بیشتر میفهمم که آدم ها چه هستند و من چه میپنداشتم

روزها که میگذرند بیشتر درک میکنم که من چقدر ساده بودم آدم ها چه هستند

روزها که میگذرند برای خودم افسوس میخورم که چرا با اینکه دنـیــــــــــــا بد شده باز هم من

نمیتوانم بد باشم؟؟؟

روزها که میگذرند شک میکنم که اصلا مفهومی به نام عــشق وجود دارد یانه؟؟؟

روزها میگذرد شک میکنم که آیـــــا واقعا این روحیست روحی که خدا از

وجودش به انسان هادمیده؟؟؟

شک میکنم به اینکه ما انسان ها اصلا ارزشش را فهمیدم یا فقط از جنبه بد استفاده میکنیم

روزها میگذرند باخود می اندیشم که چرا ما به بزرگی خـــــدا پی نمیبرم یا چرا

وقتی پی میبریم انکارش میکنیم؟؟؟؟

روزها که میگذرند......

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
عیسی علوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی