حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

چقـدر دوست دارم



چقـدر دوست دارم ک یکیـو داشته باشـم
مالـه خود خـودم
یکـی ک نگرانـم باشـه
یکـی ک بـراش مهـم باشـم
یکـی ک مثـل تو پشتـمو خالی نکنه
دلم یکی میخواد ک وقتی بهش خوبی میکنم فکر نکنه محتاجشم،
کسی ک جواب محبتـامو با محبت بده
دلم کسی رو میخـواد ک بتونم بهـش ببالم
ک جلو دیگران با افتخار بگم این ماله منه،
دلم این روزا یه مرهـم،یه دوسـت داشتن واقعـی میخواد
یکـی ک " رفیـق" باشـه،
دلـم یه دوسـت داشتـن میخوا
د


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۸
عیسی علوانی

نظرات  (۳)

۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۸ آرین حصاری افشار
دوست عزیز لینک شدی لینکم کن.
وبلاگت واقعا قشنگه. مشخصه که مطالبش از ته دل اومده
چقد درکت میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی