حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

دوستت دارم تا همیشه

دوستت دارم تا همیشه … تا ابد … دوستت دارم

 

تا جنون … تادیوانگی … دوستت دارم تا گریه …

 

تا بهانه … دوستت دارم تا خاطره … تا مهربانی

 

دوستت دارم تا نوازش … تا بوسه … دوستت دارم

 

تا انتظار … تا تحمل … دوستت دارم تا زخم …

 

تا ضربه … دوستت دارم تا شکستن … تا عذاب …

 

دوستت دارم تا

 

امید … تا خیال … دوستت دارم تا دوباره …

 

تا دیدار … دوستت دارم تا عشق …

 

که برتر و بدتر از آن نمی شناسم …

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۲
عیسی علوانی

نظرات  (۱)

۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۱ دختری از تبار تسنیم
به قول استاد رائفی پور:"کائنات، زمین و زمان برای تو آفریده شده. برای تو یک 

نفر، تو استعداد خلیفه الهی داری، تو استعداد داری به مرحله‏ ای برسی که خدای 

تو به تو بگه: تو را برای خودم آفریدم."

چرا من و شما باید نگران تنهایی باشیم! گاهی وقت ها ما یه چیزایی رو فراموش 

میکنیم، این میشه که به خاطر یه آدم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی