حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

عاشقانه

عاشقانه (LOVE)

 

عادت ندارم درد دلم را ، به هـمه کس بگویم . . . !
پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم ، تا همه فکر کنند نه دردی دارم و نه قلبی !

 

 

سرکلاس ادبیات معلم گفت
فعل رفتن رو صرف کن...رفتم رفتی رفت...ساکت میشوم!
میخندم ولی خنده ای تلخ...!
استاد داد میزند خب بعد!؟
و من میگویم رفت رفت رفت!رفت و دلم شکت!!
غم رو دلم نشست!
رفت و شادیم بمرد...شور از دلم ببرد...!
رفت رفت رفت و من میخندم و میگویم
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است.....

 

http://rozup.ir/up/smslar/smslar_4/WwW.smslar.r98.ir(62).jpg

 

چقدر حرف هست و من فقط سکوت میکنم
آمدنت را سکوت کردم.
داشتنت را سکوت کردم. رفتنت را سکوت کردم.
انتظار بازگشتت را هم...
...حالا نوبت توست...
باید در سکوت به تماشا بنشینی،
سوختنم را.. 

 

 

اینایـــــــــــ ــــــــی که خنده هاشـــــ ــــــونــــــــــــ

گوشـــــــ ـــــــهـ فلـــــــ ـــــــــــ ــــــــک رو کـــ ــــر می کنهـ ...


همونایی هســ ـــــــ ــــــ ـــتن کهـ

صـــــ ــــــــ ـــــدایـــــ گریه هــــــــــ ــــــــــایـ آرومشــــ ـــــون

حتی بالشتشـــــــــ ـــــــــونـ نمی شنوهــــــــ...

 

مـــوهـــایـــم ..
که یـکدسـت ..
هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !
بـــــاز هــــم ..
بـــــا عـشق ..
می نویـسم :
دوستـــت دارم … 

 

 

ﺩﺭ ﻭﺟـــﻮﺩ ﻫــــﺮ ﺯﻥ ..
ﺩﺧـﺘـﺮﺑـﭽـﻪ ﺍﯼ ﭼــﻬﺎﺭﺳـﺎﻟـﻪ ﺑـﺒـﯿـﻦ
ﮐـﻪ ﺍﺯ ﺗـﻮ ﻓـﻘـﻄــ ﻣـــــﻬـﺮﺑـﺎﻧـﯽ ﻭ ﺗـﻮﺟـﻪ ﻣـﯽ ﺧـﻮﺍﻫـﺪ ،
ﺩﺭ ﺁﻏـﻮﺷـﺶ ﺑـﮕـﯿـﺮ ، ﻧـﻮﺍﺯﺷـﺶ ﮐـﻦ ...
ﺧـﯿـﺎﻟـﺶ ﺭﺍ ﺭﺍﺣـﺖ ﮐـﻦ ﮐـﻪ ﻫـﺴـﺘـﯽ ، ﺟـﺎﯾـﯽ ﻧـﻤـﯽ ﺭﻭﯼ ،
ﻃـﻮﺭﯼ ﺭﻓـﺘـﺎﺭ ﮐـﻦ ﮐـﻪ ﺍﻃـﻤـﯿـﻨـﺎﻥ ﺣـﺎﺻـﻞ ﮐـﻨـﺪ
ﺯﻥ ﻫـﺎﯼ ﺩﯾـﮕـﺮ ﺑـﺮﺍﯾـﺖ ﻣـــــــﻬـﻢ ﻧـﯿـﺴـﺘـﻨـﺪ !!
ﻭﻗـﺘـﯽ ﺑـﺎ ﻧـﮕـﺮﺍﻧـﯽ ﻣـﺴـﯿـﺮ ﻧـﮕـﺎﻫـﺖ ﺭﺍ ﺩﻧـﺒـﺎﻝ ﻣـﯽ ﮐـﻨـﺪ
ﺑـﺮﮔـﺮﺩ ﻭ ﺑـﻪ ﻟـﺒـﺨـﻨـﺪﯼ ﻣــﻬـﻤـﺎﻧـﺶ ﮐـﻦ ﻭ ﺑـﮕـﻮ :
" ﻣـﻦ ﻓـﻘـﻂ ﺗــــــﻮ ﺭﺍ ﻣـﯽ ﺑـﯿـﻨـﻢ ..

 

 

گاهی نباید صبر کرد
باید رها کرد و رفت!
تا بدانند اگر ماندی رفتن را بلد بوده ای....!

 

 

همه فعل هایم ماضی اند 
ماضی خیلی خیلی بعید !

دلم برای یک حال ساده تنگ شده است !

 

 

چـرا سـاکـت نـمـی شـوی؟

صـدای نـفـس هـایـت . . . در آغـوش ِ او

از ایـن راه ِ دور هـم آزارم مـی دهـد !!!

لــعــنــتــی . . . آرامـتـر نـفـس نـفـس بـزن !

 

 

اون دنیا اگه خواستی گنـــــــــاه هآآی یواشکی مون رو نشون بدی!

لطفـــــــــا ...

گریــــــــــــه های یواشکی مون رو هم نشون بده! ..

 

 

من از عقرب نمی ترسم ولی از «نیش» می ترسم
ندارم شکوه از بیگانگان از خویش می ترسم

ندارم وحشتی از یوز و ببر و حمله ی شیران
از آن گرگی که می پوشد لباس «میش» می ترسم

مرا با خانقاه و خرقه و درویش کاری نیست
ولی از آن مسلمانان «نادرویش» می ترسم

 

 

بعضیام هستن

که آدم دلش میخواد

سرشو بزاره رو پاشون

و

بخوابه تا دنیا تموم شه

بسکه آرامبخشن

 

 

روزی میرسد که
بـــا لبخنـــد تـــو بیـــدار میشـــوم
ایــن روز
هـــر زمــان کـــه میخـــواهـد بــاشـد
فقــطــ بــاشـــــد !

 

 

دﺭ ﺍﺣﻮﺍﻟﭙﺮﺳﯽ ﻫﺎﯼ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﻭﺍﮊﻩ ﯼ " ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ " ﺑﺎﻭﺭ ﻛﻨﻴﺪ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ " ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻥ " ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ " ﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ " ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺍﺻﻼً ﯾﻪ ﺑﺮﺯﺧﯿﻪ ﮐﻪ ﺍﺯ "ﺑﺪ ﺑﻮﺩﻥ " ﻫﻢ ﺑﺪﺗﺮﻩ

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۸
عیسی علوانی

نظرات  (۴)

سلام ...
امیدوارم روز خوبی داشته باشی.
اول از همه به خاطر اینکه دیر به دیر سر میزنم ازت عذر می خوام.
راستش دوم ابان تولد نیلوفره خیلی خوشحالم میکنی اگه با حضورت بهم کمک کنی تا کمی خوشحالش کنم.
مرسی از لطفت.
منتظرم هاااااااااااااااااااااااا

1996132.blogfa.com

سلام خوبی؟
آپم خوشحال میشم بیای...
دستهایم به آرزوهایم نرسید
آنها بسیار دورند…
اما درخت سبز صبرم می گوید:
امیدی هست…
دعایی هست…
خدایی هست….
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی