حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

باز امشب از خیال تو غوعاست در دلم

باز امشب از خیال تو غوغاست در دلم
آشوب عشق آن قدو بالاست در دلم
خوابم شکست و مردم و چشمم به خون نشست
تا فتنه ی خیال تو بر خاست در دلم
خاموشی لبم نه زبی دردی و رصاست
از چشم من ببین که چه غوغاست در دلم
من ناله ی خوش نوایم و خاموش ای دریغ
لب بر لبم بنه که نواهاست در دلم
دستی به سینه ی من شوریده سر گذار
بنگر چه آتشی زتو برپاست در دلم
رین موج اشک تفته و توفان آه سرد
ای دیده هوش دار که دریاست در دلم
باری امید خویش به دلداریم فرست
دانی که آرزوی تو تنهاست در دلم
گم شد زچشم سایه نشان تو و هنوز
صد گونه داغ عشق تو پیداست در دلم..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۶
عیسی علوانی

نظرات  (۵)

salam dadashi
kheilii shere zibaee bood
man in webloget ro ham ghablan link karde boodam
ghalebesh ham kheili zibast
+عالیهـ

لطفاً هی نپرس دلتنـــ ــــــــ ــــگی چه معنی دارد ؟

دلتنگی معنی ندارد

… درد دارد… درد

وقتی که نیستی همه چیز تنـــــ ـــــــگ میشود

نفســــ ـــــم

دنیایــــــ ـــــم
 
دلـــ ـــــ ــــ ــم !
سلام عیسی ..بسیار تمیز زیبا ومنظم ....یه جوری نوشتی عیسی که فک کردم عاشق یه نفری...انشالله روزیت
یک روزرسد غمی به اندازه کوه یک روزرسد نشاط به اندازه دشت آری افسانه زندگی چنین است عزیز، درسایه کوه باید ازدشت گذشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی