حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۵۶ ق.ظ

یادت رفت

  خاطرات تار من یادت رفت
گل بی قرار من یادت رفت؟


خسته و بی کس و تنها بودی
آمدی کنار من یادت رفت


گفتی از آخر خط آمده ای
جملهء قسار من یادت رفت


به تو گفتم آخر خطی نیست
تو شدی نگار من یادت رفت


دل تو ساز مرا باور داشت
نالهء سه تار من یادت رفت


فصل پاییز دلم زود رسید
تو چرا بهار من یادت رفت


پای عشق تو دلم را دادم
آخرین قمار من یادت رفت


پیش چشمان تو خاکم کردند
نازنین مزار من یادت رفت


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۰۱
عیسی علوانی

نظرات  (۱۰)

سلام وبلاگ جدید مبالک.

سلام ...این وبت که عالیه ..
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۲۷ سید محسن علوی
زیبا بود واقعا

سلام آقا عیسی

وبلاگ جدید مبارک

دیگه اون وبتون رو از لینکام پاک کنم؟؟؟

این وب رو لینک کنم؟؟

سلااااااام چطوری خوبی
لینکییییییدمت
منم بدنیسم مرسی خبردادی
سلام من تازه به جمع شما پیوستم اگه با تبادل لینک مووافق بودین خبرم کنین موفق باشی دوست من

سلام...

پس من این آدرس این وبو به جای اون یکی وبت لینک کنم؟

واس آپمم که نظر ندادی بگی خوبه یا بد؟

سلام خوبی وبلاگ جدید مبارک

لینکیدمت
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۶:۵۹ zahraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
سلام وبه جدیدتون مبااااااارک من لینکتون می کنم با اجازه؟
مردی با زنی در خیابان راه میرفتند

یکی سوال کرد که چه نسبتی با هم دارید ؟

مرد گفت : مادر شوهر این زن ، با مادر زن من ، دختر و مادر هستند

نسبت این مرد و زن چیست !؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی