حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ق.ظ

بانو من ارامشت دوست دارم

بانوی من آرامشت را دوست دارم

زیبایی و آرایشت را دوست دارم


در چشم تو یک لشکری آماده باش است

جنگیدن با ارتشت را دوست دارم


یک دنده ای و غدی و حاضر جوابی

اما زبان سرکشت را دوست دارم


میخواهمت،خندیدی و گفتی: چرا من؟

هم پاسخ و هم پرسشت را دوست دارم


گفتی: که دیدار من و تو اشتباه است

این اشتباه فاحشت را دوست دارم


وقت غزل خواندن بیا شوری به پا کن

لحن صدا در خوانشت را دوست دارم


یادش بخیر، روزی به من گفتی:عزیزم

در عاشقی من کوششت را دوست دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۳
عیسی علوانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی