حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

ای عشق ناب

اى عشق ناب من، خدای مهربون زیبایی روح و اخلاق و جسم را در تو دمید ❤️


اى محبوبم ایزد متعال وجود تو را از براى سهم و قسمت من افرید تا ابد مدیونش باش ❤️


اى نازنین گلم خداى بزرگ قلب و عشق پاک تو را از برای نجات روح و وجود من بر روى این زمین نازل کرد ❤️


که تو قلمان من و من حوریه تو باشم هم دراین دنیا و هم فراتر از ان ❤️


که تو حامى منو من حامى تو باشم ❤️


که تو مجنون منو من لیلى تو باشم ❤️


که تو فرهاد منو من شیرین تو باشم ❤️


برایم تا ابد بمان که تو عشق منى، تو سهم منى، تو حیات منى، تو ماه و خورشید منى، تو روز و شب منى، توچهارفصل منی،  تو قطبنماى منى، تو شمال و جنوب و غرب و شرق منى، تو چشمهٔ زلال حیات منی، تو کوه استوار و تکیه گاه منی ❤️



❤❤️️ عاشقتم ❤️

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
عیسی علوانی

نظرات  (۲)

در پناه خدای مهربان باشید

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی