حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

داستان های کوتاه و جالب

حکایت ها دلنشین

مهــــم نیســـت نوشته های درهم و برهم مـرا بخـوانی یـا نــــه
مــن بـرای دل خستــه ام می نـویسـم
میخـــواهی بخـــوان
میخـــواهـی نخـــوان
فـــقــــــط خـواهـش میکنـم
اگــــر خـوانـدی
عـاشقـانـه ام را تقــدیـم به " او " نکــن
مــن این ها را بـرای " تـــو " نوشته ام

بایگانی
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۲۴ ب.ظ

تنهایی

تنهایی را دوست دارم!


عادت کرده ام که تنها با خودم باشم،


دوستی میگفت: عیب تنهایی این است:


که عادت میکنی خودت تصمیمی بگیری،


تنها به خیابان میروی،


به تنهایی قدم میزنی.


پشت میز کافی شاپ تنهایی می نشینی


و آدمها را نگاه میکنی،


ولی من به خاطر همین حس دوستش دارم!


تنها که باشی نگاهت دقیق تر میشود و معنادار،


چیزهایی میبینی که دیگران نمیبینند،


در خیابان زودتر از همه میفهمی پاییز آمده


و ابرها آسمان را محکم در آغوش کشیده اند!


میتوانی بی توجه به اطراف،


ساعتها چشم به آسمان بدوزی


و تولد باران را نظاره گر باشی.


برای همین تنهایی را دوست دارم،


زیرا تنها حسی است که به من فرصت میدهد خودم باشم!


با خودم که تعارف ندارم،


سالهاست-به-تنهایی-عادت-کرده-ام...!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۸
عیسی علوانی

نظرات  (۱)

خیلی جالبه. شما هم مثل من هستید. اینکه ابرها رو نگاه کنی و بهشون دقیق بشی، اینکه صدای رعد و برق آرامش بهت بده، اینکه دقایق زیادی رو صرف نگاه کردن به یه گل بکنی و...
همه رو در تنهایی ها پیدا کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی